مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:012023-10-27سياسي

امام جمعه بروجرد: امپراطوری رسانه ای غرب در برابر مظلومیت مردم غزه شکست خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از بروجرد، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد گفت: رزمندگان فلسطین ضربه ای ترمیم نشدنی به رژیم صهیونیستی وارد کردند و آمریکا و انگلیس در حال دادن تنفس مصنوعی به رژیم اسراییل هستند، پیروزی از آن ملت مظلوم فلسطین است.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده گفت: این نوجوان درسی بزرگ به دشمنان داد و دشمنان فهمیدند که ملت ایران با داشتن این جوانان و نوجوانان شکست ناپذیر است.

حسینی افزود: همه تلاش های دشمنان برای ناامید کردن جوانان و نوجوانان ناکام مانده و فرزندان ایران اسلامی غیرتمند و ولایتمدار هستند.

وی با اشاره به سالروز شهادت آرمان علی وردی افزود: شهید آرمان یک طلبه مخلص بود که در راه خدا گام برداشت، او زیر شکنجه اغتشاشات گران حاضر به توهین به ولایت و رهبری نشد و جان خود را در راه دفاع از ولایت فدا کرد، دشمنان از این جوانان می ترسند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به دیدار با  رییس شورای انقلاب فرهنگی و وزیر آموزش و پرورش گفت: از وزیر آموزش و پرورش درخواست کردیم که از نیروهای بومی برای آموزش و پرورش شهرستان استفاده شود، آموزش و پرورش با کمبود تجهیزات روبرو است که وزیر قول مساعدت دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بروجرد: امپراطوری رسانه ای غرب در برابر مظلومیت مردم غزه شکست خورد

امام جمعه بروجرد: امپراطوری رسانه ای غرب در برابر مظلومیت مردم غزه شکست خورد